מה עושים בשטח כשאין שירותים ניידים ברדיוס הקרוב?

חיק הטבע הוא מקום נפלא לחקור את העולם.

קבלו את המדריך שיסביר לכם שלב אחרי שלב איך עושים קקי בשטח בזמן קמפינג כשאין שירותים ניידים בסביבתכם הקרובה.

הכל כדי שהטיול שלכם ימשיך להיות מהנה.

חשיבות הנוחיות בזמן קמפינג

 

כאשר אנו עושים צואה, הגוף שלנו מסלק רעלים וחיידקים שעלולים לגרום למחלות. בנוסף, צואה מספקת לגופנו חומרים מזינים ומינרלים חשובים החיוניים לבריאות טובה. חשוב לוודא שאתם נמצאים בסביבה נקייה. זה אומר למצוא מקום נקי, להשתמש בנייר טואלט חדש ולשטוף ידיים לאחר מכן. שנית, כדאי להקפיד לעשות צואה באופן קבוע. אם אתם מתאפקים יותר מדי זמן, זה עלול לגרום לבעיות מבאסות כמו עצירות או שלשולים. לבסוף, חשוב לאכול תזונה בריאה שכוללת מזונות עשירים בסיבים כמו פירות, ירקות ודגנים מלאים. מזונות כאלה יעזרו לשמור על תנועה חלקה של מערכת העיכול שלך ויקלו על יציאת הצואה בהמשך.

 

 

ההשפעה הסביבתית של צואה

 

לקקי יש גם השפעה סביבתית חשובה. כאשר אנחנו לא מוציאים את הצואה שלנו במקום הראוי לה, היא עלולה לזהם מקורות מים ולהפיץ חיידקים גורמי מחלות לאנשים ובעלי חיים אחרים. בנוסף, צואת בעלי חיים עלולה למשוך מזיקים כמו זבובים ויתושים, מה שעלול להפיץ עוד יותר מחלות. לקקי בטבע יש השפעה גם על הסביבה עצמה. אם אתה לא קובר את הצואה שלך מספיק עמוק או אם אתה לא אורז אותם איתך כשאתה עוזב, הם יכולים למשוך טורפים או אוכלי נבלות שיחפרו ויפזרו אותם בשטחי קמפינג או שבילים. זה לא רק יוצר בלגן מגעיל עבור מטיילים אחרים, אלא גם מפיץ מחלות. לכן זה כל כך חשוב להיות טיפוס מתחשב. על ידי ביצוע כמה הנחיות פשוטות (עליהם נעבור בפירוט מאוחר יותר), תוכל להגן על עצמך, על מטיילים אחרים וגם על הסביבה – מפני ההשפעות השליליות של הפסולת האנושית.

הלוגיסטיקה של קקי בזמן קמפינג

 

כשאתם בחוץ או במדבר, חשוב למצוא מקום מתאים לעשות בו נוחיות. תרצו למצוא מקום שנמצא במרחק של לפחות 200 מטר ממקורות מים, שבילים או אתרי קמפינג. במידת האפשר, נסו למצוא מקום עם צמחייה כלשהי בקרבת מקום כדי שאפשר יהיה להשתמש בו ולכסות את הקקי. לאחר שמצאתם מקום, דאגו לסמן את האזור במקל או בסלע כדי שתדעו היכן עשיתם קקי וכך אחרים יוכלו להימנע מהאזור.

הציוד שתזדקק לעשיית קקי

 

לפני שמתחילים לעשות צואה בטבע, חשוב לאסוף את כל הציוד שתצטרכו. ראשית, תצטרכו משהו לחפור איתו בור – כף או את חפירה קטנה יעבדו מצוין למטרה זו. גם כמה שקיות מתכלות כדי להכניס את הקקי לאחר הסיום. ולבסוף, כמובן, משהו לנגב איתו – עלים, דשא או אפילו שלג יעשו את העבודה.

 

 

שלב ראשון: לעשות קקי בטבע

 

לאחר שמצאתם מקום מתאים ואספתם את כל המצרכים שלכם, זה הזמן להתחיל לעשות קקי. אם אתה יכול, נסה לכרוע כשאתה עושה קקי כדי שלא תיגע באדמה עם העור החשוף שלך. לאחר שתסיים, השתמש בשקית המתכלה שלך כדי לאסוף את הקקי שלך ואז לקבור אותו בבור שחפרת. הקפידו לכסות אותו היטב כדי שבעלי חיים לא יוכלו לחפור אותו. וזה הכל! עשית קקי בהצלחה בטבע!

הצעד הראשון בקקי בזמן קמפינג הוא לבחור את מקום הקקי שלך. כשבוחרים מקום, יש לזכור כמה דברים. ראשית, תרצה למצוא מקום שנמצא במרחק של לפחות 200 רגל מכל מקור מים, שביל או אתר קמפינג. זה יעזור להפחית את הסיכון להפצת מחלות. שנית, תרצה לבחור מקום עם אוורור טוב. זה יעזור להפחית את ריח הקקי שלך. שלישית, תרצה לבחור מקום שיש בו הרבה פרטיות. זה יעזור לך להרגיש נוח יותר בזמן קקי.

שלב שני: הכנת מקום הקקי שלך

 

לאחר שבחרתם את מקום הקקי שלכם, הגיע הזמן להכין אותו לשימוש. ראשית, תצטרך לפנות כל פסולת שעלולה להפריע. זה כולל מקלות, אבנים ועלים. לאחר מכן, תצטרך לחפור בור קטן באדמה. החור צריך להיות בעומק של כשישה סנטימטרים וברוחב שישה סנטימטרים. לאחר חפירת הבור, אתה מוכן לעבור לשלב הבא.

שלב שלישי: לעשות קקי בטבע

 

עכשיו הגיע הזמן לאירוע המרכזי: לעשות קקי בטבע! כדי להתחיל, הסר את כל הבגדים מהמותניים ומטה ועמוד מעל החור שהכנת. אם אתה משתמש בנייר טואלט, קח כמה גיליונות ופשוט

אייס אותם בהישג יד ליד החור. לאחר מכן, עשה את העסק שלך! כשתסיים לעשות קקי, השתמש בנייר הטואלט כדי לנקות כמה שיותר לפני שתלבש שוב את הבגדים.

שלב רביעי: מה לעשות עם הקקי שלך לאחר קקי

 

לאחר שסיימתם לעשות קקי, חשוב להיפטר מהקקי כמו שצריך. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא לעקוב אחר עקרון השאר ללא עקבות ולקבור את הקקי שלך בחור בעומק של לפחות שישה סנטימטרים. אם אינך מצליח לקבור את הקקי שלך, אתה יכול לארוז אותו איתך בשקית ניילון.

מה לעשות עם הקקי שלך לאחר קקי

 

חשוב לעקוב אחר עקרון השאר ללא עקבות כאשר אתה עושה קקי בטבע. עיקרון זה אומר שאתה לא צריך להשאיר זכר לקקי שלך מאחור. זה כולל חפירת בור וקבורת הקקי שלך, או לארוז אותו איתך.

חופרים חור קקי

 

חפירת בור קקי היא הדרך הטובה ביותר לקבור את הקקי שלך כך שהוא לא מזהם את הסביבה. כדי לחפור בור קקי, מצא מקום שנמצא במרחק של לפחות 200 רגל מכל מקור מים, אתר קמפינג או שביל. לאחר מכן, השתמש באת קטן או בכף לחפור בור בעומק 6-8 אינץ’. לבסוף, הנח את הקקי שלך בחור וכסה אותו בלכלוך.

ארוז את זה

 

אריזת הקקי שלך היא אפשרות נוספת להיפטר ממנו בטבע. זה כרוך בהכנסת הקקי שלך לשקית מתכלה והוצאתו איתך כשאתה עוזב את אתר הקמפינג. לאחר מכן תוכל להשליך את התיק לאסלה כשתגיע הביתה.

סיכום

 

קקי בזמן קמפינג הוא חלק חשוב מעקרונות ‘לא משאירים עקבות’. עזרו לשמור על אזורי הטבע שלנו נקיים ובריאים. למרות שזה אולי נראה מרתיע בהתחלה – עם קצת תכנון והכנה, כל אחד יכול לעשות את זה! עקבו אחרי השלבים המתוארים בפוסט זה ותצאו לדרך כמו מקצוענים.