איך בוחרים שירותים ניידים שיתאימו פיקס לאתר הבנייה שלך?

בכל הנוגע לאספקת מתקני תברואה לאתרי בנייה, שירותים כימיים ניידים הם אופציה פופולרית. שירותים ניידים לאתרי בנייה אמורים להיות מצוידים במערכת טיפול כימית המסייעת בפירוק פסולת ובנטרול ריחות. עם זאת, בחירת שירותים ניידים נכונה עבור אתר הבנייה יכולה להיות משימה מסובכת, שכן יש מגוון אפשרויות זמינות, כל אחת עם סט תכונות ויתרונות משלה. במאמר זה, נסקור כמה מהגורמים המרכזיים שיש לקחת בחשבון בעת בחירת שירותים לאתר הבנייה – כולל קיבולת, קלות תחזוקה ועמידה בתקנות. בין אם אתה מנהל אתר בנייה או קבלן בניין, מדריך זה יעזור לך לקבל החלטה מושכלת שתשמור על נוחות ובטיחות לעובדים ולמבקרים שלך.

גודל אתר הבנייה.

הדבר הראשון שאתה צריך לעשות הוא לקבוע כמה תאי שירותים תצטרך עבור אתר הבנייה. גודל אתר הבנייה ישחק תפקיד גדול בהחלטה זו. אם יש לך אתר בנייה קטן, ייתכן שתצטרך רק תא שירותים ניידים אחד. עם זאת, אם יש לך אתר בנייה גדול, ייתכן שתזדקק למספר תאי שירותים.

 

השימוש בשירותים יכול להשתנות מאוד מעבודה לעבודה ואפילו מיום ליום. כלל אצבע טוב הוא להניח שכל אדם ישתמש בשירותים בממוצע פעם בשעה במהלך המשמרת שלו. לדוגמה, אם יש לך 20 עובדים באתר שלך במשך 8 שעות ביום, תצטרך 160 שימושים ביום. המשמעות היא שתזדקק ל-2 תאי שירותים לפחות (80 שימושים לשירותים).

 

כמובן שיש לקחת בחשבון גם גורמים נוספים. אם העובדים שלך מבצעים עבודה פיזית, ייתכן שהם יצטרכו להשתמש בשירותים לעתים קרובות יותר מהממוצע. אם העובדים שלך פועלים במזג אוויר חם, ייתכן שהם גם יצטרכו להשתמש בשירותים לעתים קרובות יותר מהממוצע. במקרים אלו, ייתכן שתזדקק ליותר מ-2 תאי שירותים.

 

פריסת אתר הבנייה.

גורם חשוב נוסף שיש לקחת בחשבון הוא הפריסה של אתר הבנייה שלך. אם אתר הבנייה שלכם פרוש על פני שטח גדול, ייתכן שתזדקקו למספר תאי שירותים כדי שהעובדים לא יצטרכו לנסוע רחוק מדי כדי למצוא אחד. מצד שני, אם אתר הבנייה שלכם קומפקטי וקל לניווט, ייתכן שתזדקקו רק לתא שירותים אחד או שניים בסך הכל.

חשוב גם לחשוב היכן ימוקמו השירותים ביחס לחלקים חשובים אחרים באתר העבודה, כמו אספקת המים ואשפה/פחי אשפה. ככל שהאסלה תהיה קרובה יותר לדברים האלה, כך יקל לעובדים להשתמש בהם כראוי מבלי לעשות בלגן.

 

שירותים ניידים שעומדים בכל התקנות.

בבחירת שירותים כימיים לאתר הבנייה שלכם, חשוב לחקור תחילה את התקנות המקומיות באזורכם. לרשויות מקומיות שונות יש תקנות שונות לגבי השימוש בשירותים כימיים ניידים, לכן חשוב להיות מודעים לאלו לפני ביצוע הרכישה. תקנות מסוימות עשויות לדרוש שהאסלה תמוקם במרחק מסוים מכל מקור מים, בעוד שבאחרות עשויות להיות הגבלות על סוג הכימיקלים שניתן להשתמש בהם באסלה. חשוב להכיר את התקנות העירוניות כדי שתוכלו לבחור אסלה העונה על כל הדרישות.

 

לאחר שחקרתם את התקנות המקומיות, תוכלו לבחור אסלה כימית שעומדת בכל הדרישות. בשוק קיימים סוגים ודגמים רבים ושונים של שירותים כימיים, לכן חשוב לקחת את הזמן ולבחור באחד המתאים לכם. הקפידו לקרוא ביקורות ולהשוות מחירים לפני קבלת ההחלטה הסופית שלך. על ידי הקדשת זמן לבחור אסלה העונה על כל הצרכים והדרישות שלך, תוכל להבטיח שאתר הבנייה שלך יעמוד בכל התקנות המקומיות.

 

 

הגורמים החשובים, התכונות שאסור לוותר עליהן.

בבחירת אסלה כימית לאתר הבנייה שלכם, חשוב לקחת בחשבון את התכונות החשובות לכם ביותר. כמה גורמים שאולי כדאי לשקול כוללים:

גודל האסלה.

אם יש לך אתר בנייה גדול, ייתכן שתצטרך אסלה גדולה יותר.

סוג הכימיקלים המשמשים.

שירותים מסוימים משתמשים בכימיקלים שונים מאחרים. ודאו שהאסלה שתבחרו משתמשת בכימיקלים המאושרים לשימוש באזורכם.

רמת בקרת הריחות.

לשירותים מסוימים יש בקרת ריחות טובה יותר מאחרות. אם חשובה לכם בקרת ריחות, הקפידו לבחור באסלה עם תכונות בקרת ריחות טובות.

המחיר.

שירותים כימיים יכולים להשתנות מאוד במחיר. הקפידו להשוות מחירים ולבחור את האסלה המתאימה לתקציב שלכם.

 

סיכום

לסיכום, בחירת האסלה הכימית המתאימה לאתר הבנייה שלכם היא החלטה חשובה שיכולה להשפיע רבות על הנוחות והבטיחות של העובדים והמבקרים שלכם. בעת בחירתך, שקול גורמים כגון קיבולת, קלות תחזוקה ועמידה בתקנות. כמו כן, חשוב לזכור ששירותים כימיים דורשים תחזוקה ותחזוקה שוטפת, אז הקפידו לקחת זאת בחשבון בתקציב ובלוח הזמנים שלכם. על ידי ביצוע הטיפים המתוארים במאמר זה, תהיו כבר בדרך לבחירת אסלה כימית שתענה על הצרכים של אתר הבנייה שלכם, תוך שמירה על נוחות ובטוחה של העובדים והמבקרים שלכם.